Skąd wiemy, jakie zachowania pasażerów są najgorsze? Dzięki Miejskiemu Zakładowi Komunikacji. Przewoźnik prowadzi akcję pod hasłem „Coolturalny pasażer”, która - jak wyjaśnia rzecznik firmy Marcin Pejski - ma na celu promowanie prawidłowego i kulturalnego zachowania podczas podróżowania komunikacją miejską oraz bezpiecznego i kulturalnego zachowania się na przystankach.
Innymi słowy firma pokazuje na plakatach, czego pasażer NIE POWINIEN robić. Czyli piętnuje pasażerskie złe zachowania.
A te to m.in. zabrudzanie siedzeń, stawianie na nich zakupów, palenie w pojeździe czy opieranie się o drzwi. Zobaczcie wszystkie plakaty i napiszcie w komentarzu, z którym z opisanych zachowań spotykacie się najczęściej.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?