Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzisiaj pierwszy PR DAY w Bydgoszczy

(gaz)
Wyższa Szkoła Gopodarki i Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapraszają na 1. PR DAY w Bydgoszczy, czyli bezpłatne, otwarte dla NGO, samorządów, szkół oraz instytucji społecznych, całodzienne warsztaty. Całość podzielona została na trzy moduły tematyczne, które pozwolą na dyskusję o tym, czym są współczesne, odpowiedzialne relacje publiczne i skuteczna komunikacja. Wszyscy trenerzy, konsultanci i wykładowcy pracują tego dnia pro bono. Wykład otwarty wygłosi ekspert PR, dr Dariusz Tworzydło

Czym PR DAY w Bydgoszczy różni się od wielu innych spotkań tematycznych poświęconych PR?
-Bydgoskie spotkanie zakłada równorzędność wszystkich jego uczestników, którzy są dla nas jednakowo ważni. Wszyscy chcemy się czegoś nauczyć, a doświadczenie każdego jest cenne. Zależy nam na rzetelnych, uczciwych relacjach publicznych, bo wiemy jak są istotne. Moduły rozgrywają się równoległe, bo zakładamy, że każdy z uczestników naszego spotkania ma prawo swobodnego wyboru interesujących go tematów. Nie zamykamy naszej dyskusji w sztywnych ramach. Nie pozwolimy, żeby ktokolwiek się nudził - mówi Małgorzata Dysarz z WSG w Bydgoszczy

Co to jest guerilla i ambient ? Dlaczego niektóre tematy cieszą się popularnością mediów, a inne pozostają niezauważone i czy to prawda, że „ piarowcy śmiecą”
Czy nasze miasto ma markę? Czy mogłoby ją mieć? Czy warto się angażować, czy wiedza, wiara i wyobraźnia mogą zastąpić pieniądze?

Na te i inne pytania będziemy szukać odpowiedzi 5 maja 2011 podczas 1. PR DAY w Bydgoszczy, zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Gospodarki i Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PR DAY w Bydgoszczy to bezpłatne, otwarte dla NGO, samorządów, szkół oraz instytucji społecznych, całodzienne warsztaty. Całość podzielona została na trzy moduły tematyczne, które pozwolą na dyskusję o tym, czym są współczesne, odpowiedzialne relacje publiczne i skuteczna komunikacja.

W programie m.in.

10.00 - 11.00 wykład otwarty Dariusza Tworzydło, dr nauk ekonomicznych, eksperta ds. PR, W latach 2008-2010 Prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autora m.in. następujących monografii i podręczników akademickich:
[1] Tworzydło D., Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2008.
[2] Tworzydło D., Public Relations. Teoria i studia przypadków, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Rzeszów 2003.
[3] Tworzydło D., Wróbel G., Promocja. Sztuka komunikacji, Wydawnictwo Grupa Inwestor sp. z o.o., Rzeszów 1999.
[4] Tworzydło D., Olędzki J., Public Relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, PWN, Warszawa 2006.
11.00- 12.00 Rozmowy PRzy kawie, czas na indywidualne konsultacje
12.00 -14.00 moduł 1 „Kampanie społeczne - jak je zrobić bez pieniędzy?” Moduł adresowany do NGO oraz instytucji społecznych, które podejmując publicznie pożyteczne tematy, realizując niekomercyjne zadania, często nie dysponują środkami finansowymi, które pozwoliłby na upowszechnienie pomysłu i jego promocję. W takiej sytuacji wyjściem jest realizacja projektu zaangażowanego, happeningu społecznego lub całej kampanii. Jak to zrobić?
12.00 - 14.00 moduł 2 „Współpraca z mediami: konieczność czy możliwość ?” Do udziału w tym module zaprosiliśmy znakomitych bydgoskich dziennikarzy radiowych, telewizyjnych i prasowych. O tym jakie tematy są dla mediów bardziej i …mniej interesujące, które z dostępnych form współpracy są najefektywniejsze i jak uniknąć tremy podczas radiowego czy telewizyjnego nagrania, będzie można porozmawiać bezpośrednio z doświadczonymi redaktorami bydgoskich mediów. Dla zainteresowanych specjalistyczne porady.
12.00-14.00 moduł 3 „Marka Miasta. Bydgoszcz, czyli co?”
Bydgoszcz wciąż poszukuje swojej tożsamości, motywu przewodniego, na którym można oprzeć kampanię promocyjną produktu bydgoskiego. Historycy wskazują ludzi i wydarzenia, ludzie kultury podkreślają mocną pozycję instytucji kultury w mieście, specjaliści od turystyki – walory związane z wyjątkowym położeniem Bydgoszczy na skrzyżowaniu dróg wodnych, o ważną pozycję walczy sport, swoją rolę podkreśla biznes. Wymienione elementy nie wykluczają się, ale marketing i PR chcą jasnego, spójnego przekazu – myśli przewodniej, za którą wszyscy mogliby podążyć i wspólnie lub indywidualnie realizować inicjatywy promujące miasto, wysyłając czytelny komunikat.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto