Przytoczona liczba informuje wyłącznie o wejściach „na bilet”, czyli opłaconych. Nie zawierają się w niej dane o liczbie klientów, którzy weszli do obiektu w ramach promocyjnych akcji czy np. zajęć powszechnej nauki pływania. Niewykluczone, że wtedy liczba odwiedzających wzrosłaby o setki tysięcy, jak nie ponad milion klientów.
Dlaczego akurat dziś - 22 lipca 2019 r. - piszemy o wynikach Słowianki? Nie bez powodu: bo dokładnie 22 lipca - tyle że 2004 r. - centrum basenowe witało milionowego klienta!
To był w Słowiance niemal dzień świąteczny. Całe kierownictwo - wraz z dziennikarzami - czatowało przy kasach. Milionowy klient miał dostać słodycze i karnet do Słowianki za 1,5 tys. zł. Dla 999.999 i 1.000.001 klienta przygotowano słodkości i karnety za 250 zł. Emocje rosły z każdą minutą!
999.999 wchodzącym był pan Michał. Po nim - zupełnie nieświadomy, co go czeka - przy kasie zameldował się milionowy - pan Maciej. Był totalnie zaskoczony. - Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się coś podobnego - zapewniał. Trzecią nagrodzoną osobą była stojąca za panem Maciejem pani Anna.
Słowianka cały czas cieszy się popularnością. Dowodem na to jest choćby... wiecznie zapchany parking przed obiektem. Popularności w najbliższych latach basenom może przysporzyć planowana budowa hali sportowej.
WIDEO: Bartosz Zmarzlik i Łukasz Maliszewski zamalowali wulgarne, kibicowskie bazgroły
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?