To operacja, którą właściciele nieruchomości znają od lat. Na początku roku przychodzą do nich pracownicy Urzędu Miasta w Gorzowie, by wręczyć decyzję ustalającą wysokość podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego, jaką dany mieszkaniec ma uiścić w ciągu roku. W tym roku roznoszenie decyzji przypada jednak w czasie epidemii. Jak zatem będzie ono wyglądało?
Dostarczanie decyzji trwać będzie od 16 stycznia do 28 lutego.
- Prosimy, aby kontakt z pracownikami roznoszącymi decyzje był ograniczony do odbioru wydrukowanej informacji. Osoby odbierające decyzję proszone są o podpisywanie potwierdzeń odbioru własnymi długopisami - informuje Ewa Smoniowska z wydziału podatków i opłat w gorzowskim magistracie. Dodaje, że z powodu pandemii kontakt urzędników z mieszkańcami przebiegać będzie z zachowaniem reżimu sanitarnego. Pracownicy urzędu będą przestrzegali obowiązujących zasad, takich jak zakrywanie ust i nosa, bezpieczny dostęp, dezynfekcja rąk i długopisów.
- Wszelkie wątpliwości co do treści decyzji będą wyjaśniane telefonicznie (tel. 95 735 55 03 lub 95 735 56 22) lub mailowo ([email protected]).
Czytaj również:
Jak skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej?
WIDEO: Jak obniżyć rachunki za prąd?
Czy warto kupować dzisiaj mieszkanie?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?