Rejestr dostępny jest na stronie TUTAJ
Placówka wpisana do Rejestru jest corocznie kontrolowana.
Upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta sprawdzają m. in. liczbę opiekunów w żłobku / klubie dziecięcym a także ich kwalifikacje oraz warunki i jakość świadczonej opieki. Ponadto każdy żłobek / klub dziecięcy przed wpisaniem musi spełnić wszystkie normy Państwowej Straży Pożarnej i Państwowego Inspektoratu Sanitarnego.
To ważne aby zapewnić swojemu maluchowi właściwą opiekę najlepiej w sprawdzonych placówkach, ponieważ to właśnie na rodzicach spoczywa odpowiedzialność za wybranie miejsca bezpiecznego i godnego zaufania.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?