MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Trwa modernizacja sali obsługi urzędu

Wydział Administracyjny / UM w Gorzowie
W Urzędzie Miasta Gorzowa trwa modernizacja parteru budynku. Głównym zadaniem jest dostosowanie sali operacyjnej do współczesnych standardów, a także wprowadzenie nowych rozwiązań estetycznych.
W Urzędzie Miasta Gorzowa trwa modernizacja parteru budynku. Głównym zadaniem jest dostosowanie sali operacyjnej do współczesnych standardów, a także wprowadzenie nowych rozwiązań estetycznych. UM w Gorzowie
W Urzędzie Miasta Gorzowa trwa modernizacja parteru budynku. Głównym zadaniem jest dostosowanie sali operacyjnej do współczesnych standardów, a także wprowadzenie nowych rozwiązań estetycznych.

Wizualne powiększenie i doświetlenie wnętrza oraz umieszczenie w jego centralnej części naturalnej roślinności, w połączeniu z siedziskami typowymi dla założeń parkowych, ma na celu uzyskanie przyjemnej atmosfery pracy oraz ocieplenie wizerunku urzędu. Sala obsługi interesanta zaprojektowana jest wokół centralnie umieszczonej strefy poczekalni, tworzącej funkcjonalną przestrzeń całego projektu.

Podczas remontu zadania urzędu realizowane są na bieżąco. Zmiany związane są przede wszystkim z przeniesieniem wejścia głównego do budynku urzędu oraz funkcjonowanie tymczasowej sali obsługi w sali sesyjnej. – Mieszkańcy są bardzo wyrozumiali i doceniają, że staramy się zmienić w tym zakresie poziom ich obsługi. – mówi Bogumiła Popkowska, dyrektor wydziału administracyjnego.

Po remoncie, poprzez wprowadzenie odpowiednich standardów, mieszkańcy w sali obsługi będą mieli możliwość załatwienia wielu spraw. Planowane jest utworzenie następujących stanowisk:
– wydział podatków i opłat – 2 stanowiska do bezpośredniej obsługi,
– działalność gospodarcza – 3 stanowiska do bezpośredniej obsługi (1 stanowisko związane z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta w sieci detalicznej i gastronomicznej), 2 stanowiska – ewidencja działalności gospodarczej,
– wydział komunikacji – 2 stanowiska pracy (rejestracja pojazdów, prawo jazdy),
– wydział spraw obywatelskich – 4 stanowiska (przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dowodów; ewidencja ludności – meldunki),
– kancelaria ogólna – 3 stanowiska.

Dla wygody interesantów i pilnowania kolejności ich przyjmowania w urzędzie zostanie wprowadzony elektroniczny system zarządzania kolejką. Zostanie także utworzone miejsce dla małych dzieci (mini plac zabaw). W sali obsługi powstanie pomieszczenie przewidziane do indywidualnych rozmów z klientem (tzw. z trudnym klientem), powstanie także miejsce dla matek z małymi dzieci (które będą mogły przewinąć i nakarmić dziecko).

Całość robót budowlanych wyniesie 1 544 072,81 złotych brutto.

Zgodnie z harmonogramem i umową z wykonawcą prace powinny zakończyć się w grudniu 2016 roku. Najprawdopodobniej sala zostanie uruchomiona w styczniu, ponieważ będą jeszcze trwały czynności odbiorowe.

od 7 lat
Wideo

Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gorzowwielkopolski.naszemiasto.pl Nasze Miasto